Klacht - Reparaties - Garantie

Klacht.

Het is natuurlijk vervelend als u eenklacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u  graag  verder helpen en eengewenste oplossing bieden.

U kunt  mailen naar :  info@manico.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst vanuw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst  beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij uhiervan op de hoogte stellen.

 

Reparatie & garantie

Neem  a.u.b. voor u een product verstuurd, contact met ons op!  info@manico.nl

Reparatie en garantie vindt direct bij ons  in Zuidoostbeemster  (NH) plaats.

 

Garantie.

De garantie periode gaat in vanaf ontvangst van het  product. Bewaar hiervoor uw rekening.

Deze moet u in het geval van garantie in het retourpakket meesturen. De garantie geldt niet, als

wordt  vastgesteld, dat het  product niet juist gebruikt of behandelt is.

De verzendkosten, naar ons gaan altijd ten kosten van de koper, tenzij anders is overeengekomen b.v. door aanvraag retourlabel.

Herlevering zal slechts plaatsvinden, na ontvangst van de betaling. Hiervoor ontvangt u van ons een factuur  per mail. In het geval van garantie  bedragen de kosten  uitsluitend de verzendkosten. Mocht de klacht zijn ontstaan door verkeerd gebruik, of buiten de garantietermijn vallen, dan brengen wij u tevens de (reparatie) kosten in rekening. In dit geval ( van verkeerd gebruik of verlopen garantie) zal  Handelsonderneming Manico, voordat het overgaat tot reparatie, eerst de klant informeren  en een offerte sturen. Pas na goedkeuring door de klant zal Handelsonderneming Manico overgaan tot reparatie.